Pandemia COVID-19 wymusiła wprowadzenie wielu istotnych zmian w funkcjonowaniu wielu przedsiębiorstw. Duża liczba firm musiała wstrzymać swoją działalność lub wdrożyć niezbędne ograniczenia w codziennej realizacji swoich usług. Po zluzowaniu obostrzeń wielu przedsiębiorców chcąc szybko odrobić straty zdecydowało się na podniesienie cen swoich usług lub wprowadzenie dodatkowych opłat, które nazywa się „covidowymi”. A jak wyglądała sytuacja w warsztatach samochodowych? Ekspert z Yanosik Warsztaty wyjaśnia.
Właściciel warsztatu samochodowego, który przyjmuje pojazd od klienta do naprawy bierze na siebie pełną odpowiedzialność za przekazany mu pojazd. Im większa wartość danego auta, tym większy będzie zakres odpowiedzialności warsztatu. Co w sytuacji, gdy pojazd zostanie źle naprawiony, uszkodzony lub skradziony w warsztacie, w którym był naprawiany? Sprawdźcie!
Jeżdżąc dłużej samochodem niskoemisyjnym przy użyciu wyłącznie energii elektrycznej, niewykorzystane paliwo w zbiorniku będzie się starzeć, co powoduje konieczność jego wypalenia. Dowiedz się więcej!