Bezbarwne spaliny wydzielane z układu wydechowego auta to norma. Gorzej, jeśli zauważycie że mają konkretny kolor. A mogą mieć zarówno czarny, szary, a nawet niebieski. Co to oznacza i co wtedy zrobić? Sprawdźcie nasze podpowiedzi!
Uszkodzenia dzielą się dwa rodzaje – wykryte przez elektroniczne sterowniki i odczytane przez specjalistów w formie błędów wskazujących na konkretną zepsutą część i te, których nie ma lub są niewłaściwe względem uszkodzonej części. Dowiedzcie się, dlaczego brak błędu niekoniecznie oznacza brak problemu z samochodem.
Zużyta przekładnia kierownicza nie musi oznaczać kosztownej wymiany – regeneracja to skuteczna i coraz częściej wybierana alternatywa. Wyjaśniamy, na czym polega ten proces, jakie objawy wskazują na konieczność regeneracji i ile to kosztuje. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na naprawę, a kiedy lepszym wyborem będzie nowa część.