Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Fotele samochodowe, w wyniku codziennej eksploatacji, ulegają zabrudzeniom. Niekiedy plamy lub inne zanieczyszczenia można usunąć od ręki domowymi sposobami. Poznajcie kilka sprawdzonych sposobów na wyczyszczenie siedzeń samochodowych!
Jeśli Twój silnik nie utrzymuje odpowiedniej temperatury, problemem może być uszkodzony termostat. Dowiedz się, jakie są typowe objawy niesprawnego termostatu, jak rozpoznać je w swoim aucie oraz ile wyniesie potencjalna naprawa.