Sierpień dobiega końca, za chwilę rozpocznie się szkoła, a więc można powiedzieć, że już po wakacjach. Kiedy Wy odpoczywaliście na urlopie, Wasze samochody wykonywały ciężką pracę. Długie trasy angażowały silniki, które na co dzień pracują raczej w miejskich warunkach. A te znacznie różnią się od siebie. Dlatego po powrocie z wakacji warto wykonać przegląd samochodowy, aby sprawdzić stan techniczny swojego pojazdu.
To element, który należy do bateryjnego układu zapłonowego silnika spalinowego, a właściwie stanowi najważniejszą część całej konstrukcji. Zadaniem cewki jest wytwarzanie prądu o dużym napięciu, który za pomocą świecy zapłonowej przekształci się w iskrę. Jak działa? Czy można łatwo rozpoznać jej awarię?
Zapieczone wtryskiwacze to jedna z tych usterek, które potrafią zaskoczyć nawet doświadczonych kierowców i znacząco podnieść koszt naprawy silnika. Problem narasta latami i często daje o sobie znać dopiero wtedy, gdy konieczna jest interwencja mechanika. Wyjaśniamy, dlaczego wtryskiwacze się zapiekają, jak radzą sobie z nimi warsztaty oraz z jakimi kosztami musicie się realnie liczyć.