Oddając samochód do naprawy w warsztacie zawieramy z nim umowę o dzieło. W takiej sytuacji warsztat zobowiązuje się do naprawienia pojazdu, a klient do zapłaty wynagrodzenia. Co ważne – dla specjalistów nie ma znaczenia, czy te środki pochodzą z kieszeni klienta, czy też t ubezpieczenia. Jednak, czy w momencie, w którym nie zapłacimy za usługę, warsztat może zatrzymać nasze auto? Eksperci z Yanosik Warsztaty wyjaśniają.
Jesień już na dobre rozgościła się na zewnątrz. Choć temperatura w ciągu dnia jeszcze nie spadła do kilku stopni, to noce bywają już dość chłodne. Październik, który za chwilę nas przywita nie będzie już tak łaskawy, a więc to ostatni dzwonek, aby zajrzeć do auta i wymienić jedną z kluczowych części, które zadbają o brak nieprzyjemnego zapachu z kanałów wentylacyjnych!
Uszkodzenia dzielą się dwa rodzaje – wykryte przez elektroniczne sterowniki i odczytane przez specjalistów w formie błędów wskazujących na konkretną zepsutą część i te, których nie ma lub są niewłaściwe względem uszkodzonej części. Dowiedzcie się, dlaczego brak błędu niekoniecznie oznacza brak problemu z samochodem.