Uszkodzenia dzielą się dwa rodzaje – wykryte przez elektroniczne sterowniki i odczytane przez specjalistów w formie błędów wskazujących na konkretną zepsutą część i te, których nie ma lub są niewłaściwe względem uszkodzonej części. Dowiedzcie się, dlaczego brak błędu niekoniecznie oznacza brak problemu z samochodem.
Kontrolki, które znacie z deski rozdzielczej samochodu zarówno informują, jak ostrzegają i alarmują. W przypadku tych najbardziej znanych, kierowcy zwykle wiedzą co robić, ale zdarzają się również mniej typowe, które potrafią narobić kłopotów nawet najbardziej doświadczonym zmotoryzowanym.
Stabilizator to element zawieszenia pojazdu, który łączy ruchome części podwozia z nadwoziem. Niektóre pojazdy są wyposażone w stabilizator przedniego zawieszenia, a niektóre dodatkowo w tylnego. Montuje się go w samochodach osobowych od długiego czasu, a jego konstrukcja w ciągu wielu lat nie uległa zmianie.