Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Zima w grudniu nie przeraża, zwłaszcza że śniegu w niej, jak na lekarstwo. Jednak w styczniu może się już pojawić. I to nie tylko śnieg, ale również spory przymrozek. A ten z pewnością nie oszczędzi Waszego auta. Co zrobić, gdy drzwi przymarzną, a szyby będą mocno oblodzone? Najlepiej temu zapobiec!
Coraz więcej osób interesuje się wodorem. Czy to faktycznie paliwo przyszłości? Magazynowanie energii to jedno z największych wyzwań na najbliższe lata w sektorze energetyki, a wodór zdaje się być dobrym zapleczem nie tylko jako nowe źródło zasilania samochodów, ale też jako sposób przechowywania energii odnawialnej.