Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Regularne serwisowanie samochodu to podstawa, a niektóre czynności warsztatowe na szczęście można zaplanować do przodu, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek, które mogą doprowadzić do poważnych awarii. O jakich rzeczach mowa? Sprawdźcie!
Czy felgi aluminiowe to dobry wybór na zimowe miesiące? Opinie na ten temat są podzielone, a wśród kierowców krąży wiele mitów. Zapoznaj się z rzetelnymi informacjami, które pomogą Ci ocenić, czy alufelgi są odpowiednie na zimowe warunki i jak o nie dbać, by zachowały trwałość i estetykę.