Problem rdzewiejących fragmentów pojazdu w głównej mierze dotyczy właścicieli starszych aut. Korozja szybko postępuje w miejscach, w których występuje wilgoć lub uległy wcześniej uszkodzeniom mechanicznym. Można zapobiegać temu zjawisku, dzięki zastosowaniu kilku ważnych zasada. Jak to zrobić? Sprawdźcie!
Nie każdy ma taki luksus, że może zaparkować swoje auto w ogrzewanym garażu zimą. Parkowanie pod chmurką w trudnym okresie zimowym nie musi stanowić problemu, jeśli zastosujecie kilka trików ułatwiających życie.
Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.