Niestety wciąż zdarza się spotkać w warsztacie samochodowym nieuczciwego mechanika, który dla własnych korzyści spróbuje oszukać klienta. Wymieni części na używane, wybierze olej, który odpowiada jego wymaganiom lub naciągnie na naprawę, która nie jest potrzebna. Czarne owce wśród mechaników wciąż się zdarzają, dlatego sprawdź jakie sytuacje powinny zapalić Ci żółte światło w głowie.
Duża część kierowców podróżuje swoim samochodem na krótkich dystansach. Problemem wówczas jest nieproporcjonalnie duże obciążenie akumulatora, z powodu rozruchu silnika i zasilania odbiorników elektrycznych. Na krótkich trasach alternator musi sprostać wyzwaniu pełnego doładowania akumulatora w małym czasie. Starsze akumulatory rozruchowe nie podołają temu zadaniu w długotrwałej eksploatacji na krótkich trasach. Jaki sprzęt wybrać, jeśli jeździmy głównie krótkimi trasami?
Jesienne deszcze i wilgoć nie rozpieszczają karoserii samochodu. Niedługo po nich zimowe chłody i ulice posypane solą. Używane auta mogą odczuć najmocniej te niekorzystne warunki pogodowe i na ich karoserii może się rozgościć rdza albo bąble czy dziury na nadwoziu. W takich sytuacjach może Ci pomóc lakiernik.