Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Dowiedz się więcej na temat wtryskiwaczy paliwa! Poznasz nie tylko najczęstsze objawy awarii, ale także dowiesz się, jak przeprowadza się ich naprawę oraz jak można zapobiegać uszkodzeniom. Zaoszczędź czas i pieniądze na ewentualnych naprawach!
Czy aerodynamika samochodu to tylko domena sportowych aut? Nic bardziej mylnego – wpływa ona na spalanie, komfort i bezpieczeństwo także w codziennej jeździe. Sprawdź, jak działa opływowość auta, co ją pogarsza i czy można ją poprawić bez łamania przepisów.