Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Tuning samochodu polega na poprawie wyglądu i osiągów pojazdu. Trzeba jednak mieć na uwadze, że w Polsce nie można swobodnie modyfikować swojego samochodu, bowiem nie wszystko jest legalne. Wyjaśniamy co można, a czego nie
Drgania w samochodzie mogą oznaczać poważny problem, zwłaszcza gdy ich źródłem jest skrzynia biegów. Podpowiadamy, jak samodzielnie rozpoznać pierwsze objawy usterek i kiedy warto udać się do mechanika. Dowiedz się, co może powodować drgania i jak im skutecznie zapobiegać, zanim doprowadzą do kosztownych napraw.