Drgania na kierownicy są problemem wielu właścicieli samochodów. Niezależnie od modelu pojazdu, wieku i przebiegu mogą się przydarzyć. Co je powoduje? Istnieje wiele przyczyn – mogą to być źle wyważone koła, a nawet niedawno wymienione tarcze hamulcowe. Jak można sobie poradzić z biciem na kierownicy? Sprawdźcie.
Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Twoje auto straciło moc, pracuje nierówno albo słychać charakterystyczne syczenie spod maski? To mogą być objawy nieszczelności układu dolotowego, która szybko prowadzi do poważnych awarii. Sprawdź, jak samodzielnie wykryć problem i co zrobić, by uniknąć kosztownych napraw.