Czarny scenariusz przy oddawaniu auta do naprawy: samochód wraca w jeszcze gorszym stanie. Niestety czasem zdarza się tak, że nierzetelni specjaliści uszkodzą pojazd w trakcie jego naprawy. Co wtedy można zrobić?
Czy samochód z przebiegiem ponad 200 tys. km to już ryzyko niekończących się napraw? Niekoniecznie – przy odpowiedniej trosce nawet taki pojazd może służyć latami. Sprawdź, jakie awarie występują najczęściej po przekroczeniu tego progu i jak zadbać o auto, by uniknąć kosztownych niespodzianek.
Nowoczesne samochody to przede wszystkim zaawansowana elektronika, która czuwa nad każdym aspektem pracy pojazdu. Jednym z bardzo ważnych elementów jest system zarządzania energią, odpowiedzialny za utrzymanie równowagi między zapotrzebowaniem a dostępnością prądu w aucie. To on decyduje, które systemy mogą działać, a które chwilowo odłączyć, by nie przeciążyć akumulatora. Dowiedzcie się, jak funkcjonuje ten układ, jakie ma zadania i co zrobić, by działał niezawodnie.