Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Niestety wciąż wielu kierowców zapomina o tym, jak ważną rolę pełnią świece żarowe w ich aucie. Przypominają sobie o nich dopiero w sytuacji, w której auto nie odpala lub nadmiernie dymi. A my zalecamy regularne kontrolowanie ich stanu i wymianę, jeśli są zużyte. Jak to zrobić? Sprawdźcie!
Wiele osób decyduje się na zakup kampera z rynku wtórnego. Chcąc bezpiecznie korzystać z pojazdu w sezonie, właściciel musi udać się na przegląd, a także regularnie serwisować kampera. Wciąż niewiele warsztatów specjalizuje się w tej dziedzinie, ale ci, którzy zajmują się pojazdami kempingowymi naprawdę znają się na rzeczy.