Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Zapchany katalizator może znacznie obniżyć wydajność Twojego auta i prowadzić do poważnych awarii silnika. Jakie objawy wskazują na problem i jak uniknąć kosztownych napraw? Przekonaj się sam!
Wypadek samochodowy to stresujące doświadczenie, które może wprowadzić wiele zamieszania w codziennym życiu. Co zrobić z uszkodzonym pojazdem, jak podejść do naprawy i czy zawsze jest ona opłacalna? Dowiedz się, jakie kroki warto podjąć po wypadku, aby szybko i skutecznie przywrócić auto do pełnej sprawności.