Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Kolejne zmiany nadchodzą w środowisku motoryzacji. Eksperci już prognozują kolejne podwyżki cen samochodów przy stabilnym kursie polskiej złotówki. Bardziej opłacalnym będzie dbanie i regularne serwisowanie swojego auta, aniżeli zakup nowego. Choć w 2023 roku oferta producentów w końcu się powiększy… Co nas czeka w nowym roku? Sprawdźcie!
Czy Twój samochód gaśnie po włączeniu klimatyzacji? To niepokojący objaw, który może mieć wiele przyczyn - od błahych usterek po poważniejsze awarie silnika lub układu elektrycznego. Wyjaśniamy, co może powodować ten problem i na co warto zwrócić uwagę, zanim wybierzesz się do mechanika.