Myślisz, że gdy w aucie parują szyby, a pojazd nie ma klimatyzacji to nie poradzisz sobie z problemem? Nic bardziej mylnego! Możesz skorzystać ze sprawdzonych metod, które pozwolą Ci pozbyć się problemu lub znaleźć jego przyczynę.
Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Zakup nowego auta to ekscytujące wydarzenie, ale pierwsze kilometry mają kluczowe znaczenie dla jego długowieczności. Właściwe docieranie silnika to prosty sposób, by uniknąć przedwczesnych usterek i zapewnić sobie bezproblemową eksploatację przez lata. Sprawdź, na czym polega ten proces i jak jeździć, by nowy samochód służył jak najdłużej.