Oddając samochód do warsztatu chcemy aby usterka została naprawiona profesjonalnie. Niestety zdarza się i tak, że nie została ona wyeliminowana, ale również nie działa wiele innych rzeczy. Jak do tego doszło? Wina może leżeć w rękach mechanika. Sprawdź, jakie błędy mogą popełnić fachowcy w warsztacie mechanicznym.
Zastanawiasz się, dlaczego Twój samochód traci moc, szarpie lub spala więcej paliwa? Przyczyną może być zabrudzony kolektor dolotowy – element, o którym wielu kierowców zapomina. Wyjaśniamy, czym jest kolektor, kiedy warto go czyścić i jak przebiega ten proces, by silnik znów działał jak należy.
Falujące obroty silnika to jeden z najczęstszych problemów, z którym kierowcy trafiają do warsztatu. Choć z pozoru może wydawać się błahostką, niestabilna praca jednostki napędowej często jest pierwszym sygnałem poważniejszych usterek - od nieszczelności układu dolotowego po problemy z elektroniką. Dowiedzcie się, jak rozpoznać przyczynę falowania obrotów, co można sprawdzić samodzielnie, a kiedy oddać samochód w ręce specjalisty.