Wystartowaliśmy z kolejną funkcją, która ma szczególne znaczenie w dobie epidemii koronawirusa w Polsce. Zarówno w aplikacji Yanosik, jak i na naszej stronie warsztaty.yanosik.pl można wśród wszystkich warsztatów odfiltrować te, które oferują opcję door-to-door. Zatem mechanik z dojazdem do klienta jest teraz w zasięgu ręki naszych użytkowników.
Oddając samochód do naprawy w warsztacie zawieramy z nim umowę o dzieło. W takiej sytuacji warsztat zobowiązuje się do naprawienia pojazdu, a klient do zapłaty wynagrodzenia. Co ważne – dla specjalistów nie ma znaczenia, czy te środki pochodzą z kieszeni klienta, czy też t ubezpieczenia. Jednak, czy w momencie, w którym nie zapłacimy za usługę, warsztat może zatrzymać nasze auto? Eksperci z Yanosik Warsztaty wyjaśniają.
Niektórzy kierowcy zimą w ogóle nie korzystają z klimatyzacji, co jest ogromnym błędem! Przypominają sobie o niej dopiero w sezonie wiosennym, a wtedy po włączeniu klimatyzacji w kabinie roznosi się przykry zapach lub nie ma chłodnego nawiewu. To znak, że czas na serwis klimatyzacji, który powinno się robić zawsze po sezonie zimowym.