Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
System launch control nie jest stosowany we wszystkich samochodach. Znajdziecie go raczej w wersjach premium, biznes lub sportowych. W których dokładnie modelach samochodów? Jak go włączyć? Po co się go stosuje? Zachęcamy do lektury!
Nowe technologie mogą naprawdę mocno zrewolucjonizować branżę napraw samochodowych. Obserwujemy już od dawna, jak wpływają na sposób budowy pojazdów, ich zasilania oraz właśnie naprawę. W jaki sposób warsztaty samochodowe mogą zareagować na zmieniające się potrzeby klientów, którzy są właścicielami nowoczesnych aut? Naprawa takich pojazdów wymaga również dużych inwestycji w odpowiednio innowacyjne narzędzia. Niektóre warsztaty mogą sobie z tym nie poradzić. Poznajcie 8 trendów w branży motoryzacyjnej, które utrudniają pracę mechanikom.