Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Lśniący lakier auta przyciąga wzrok i robi wrażenie! Samo mycie karoserii nie nada mu takiego wyglądu. Jak sprawić, aby lakier lśnił przez dłuższy czas? Z pomocą przychodzi glinkowanie. Na czym to polega? Sprawdźcie!
Pierwsza zima z hybrydą może być wyzwaniem, zwłaszcza jeśli nie wiecie, jak zadbać o baterię i silnik w niskich temperaturach. Odpowiednie przygotowanie pozwoli uniknąć problemów i cieszyć się oszczędną oraz bezpieczną jazdą. Sprawdźcie nasze wskazówki, by wasza hybryda działała niezawodnie przez całą zimę!