Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Sercem silnika jest skrzynia korbowa. To ona odpowiada za utrzymanie jednostki w doskonałym stanie. Co się w niej znajduje i dlaczego tak ważne jest dbanie o jej prawidłową kondycję? Sprawdźcie!
Zima mogła pozostawić ślady na lakierze Twojego samochodu – drobne rysy, matowy wygląd i osady soli drogowej. Wiosna to idealny moment, aby przywrócić blask karoserii i zapewnić jej skuteczną ochronę na kolejne miesiące. Sprawdź, jakie techniki odświeżania lakieru są najskuteczniejsze i które metody zabezpieczenia pomogą utrzymać efekt na dłużej!