Uszkodzenia dzielą się dwa rodzaje – wykryte przez elektroniczne sterowniki i odczytane przez specjalistów w formie błędów wskazujących na konkretną zepsutą część i te, których nie ma lub są niewłaściwe względem uszkodzonej części. Dowiedzcie się, dlaczego brak błędu niekoniecznie oznacza brak problemu z samochodem.
Zima nie rozpieszcza naszych samochodów. Każdemu zależy na tym, by od rana wsiąść do auta, w którym jest ciepło i można od razu ruszać w drogę. Chcąc szybko rozgrzać kabinę, należy zastosować kilka kroków, inaczej nie tylko nie osiągnie się tego efektu, ale również będzie można uszkodzić silnik. Jak prawidłowo rozgrzać auto zimą? Sprawdźcie!
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.