Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Czyszczenie wnętrza samochodu to klucz do utrzymania higieny i komfortu podróży. Poznaj sprawdzone techniki i produkty, które pomogą skutecznie zadbać o tapicerkę, fotele oraz deski rozdzielcze. Dowiedz się, jak przywrócić świeżość wnętrzu auta, eliminując trudne plamy i nieprzyjemne zapachy.
Awaria pompy ABS to problem, którego nie warto bagatelizować – może poważnie wpłynąć na bezpieczeństwo jazdy. Wyjaśniamy, czym jest pompa ABS, jak działa i jakie objawy mogą świadczyć o jej uszkodzeniu. Dowiedz się, kiedy warto udać się do mechanika i jak uniknąć kosztownych napraw w przyszłości.