Jesień już na dobre rozgościła się na zewnątrz. Choć temperatura w ciągu dnia jeszcze nie spadła do kilku stopni, to noce bywają już dość chłodne. Październik, który za chwilę nas przywita nie będzie już tak łaskawy, a więc to ostatni dzwonek, aby zajrzeć do auta i wymienić jedną z kluczowych części, które zadbają o brak nieprzyjemnego zapachu z kanałów wentylacyjnych!
Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Tankowanie pełnego baku – czy to zawsze dobra praktyka? Odpowiadamy na pytania, które nurtują wielu kierowców: kiedy warto zapełniać zbiornik do pełna, a kiedy lepiej tego unikać. Sprawdź, jakie korzyści i potencjalne ryzyka wiążą się z tą popularną praktyką!