Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Do awarii w czasie jazdy samochodem może dojść z wielu powodów, które nie zawsze są wynikiem działania kierowcy. Sama eksploatacja auta może też doprowadzić do wielu usterek. Co robić, gdy jesteście w trasie i auto sygnalizuje poważną awarię? Jak się wtedy zachować? Sprawdźcie!
Powłoki ceramiczne stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem wśród kierowców dbających o wygląd i trwałość lakieru. Oferują nie tylko ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, ale także ułatwiają codzienną pielęgnację samochodu. Sprawdź, jak działają powłoki ceramiczne, jakie mają zalety i czy warto w nie zainwestować!