Pandemia COVID-19 wymusiła wprowadzenie wielu istotnych zmian w funkcjonowaniu wielu przedsiębiorstw. Duża liczba firm musiała wstrzymać swoją działalność lub wdrożyć niezbędne ograniczenia w codziennej realizacji swoich usług. Po zluzowaniu obostrzeń wielu przedsiębiorców chcąc szybko odrobić straty zdecydowało się na podniesienie cen swoich usług lub wprowadzenie dodatkowych opłat, które nazywa się „covidowymi”. A jak wyglądała sytuacja w warsztatach samochodowych? Ekspert z Yanosik Warsztaty wyjaśnia.
To akcje, które przeprowadzają cyklicznie wszyscy producenci samochodów. Dotyczą zwykle konkretnego modelu lub wybranej wersji silnikowej auta. Każda zorganizowana akcja ma swój powód, jak również warunki realizacji. Na czym polegają akcje serwisowe producentów samochodów?
Kontrolki, które znacie z deski rozdzielczej samochodu zarówno informują, jak ostrzegają i alarmują. W przypadku tych najbardziej znanych, kierowcy zwykle wiedzą co robić, ale zdarzają się również mniej typowe, które potrafią narobić kłopotów nawet najbardziej doświadczonym zmotoryzowanym.