Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Odwieczny dylemat każdego właściciela pojazdu – naprawiać auto z oryginalnymi częściami i zapłacić więcej, czy wybrać zamienniki, które są tańsze? Pomożemy Wam zdecydować! Zajrzyjcie do naszego poradnika i dowiedzcie się, co wybrać – oryginalne części czy ich zamienniki.
Fotele samochodowe, w wyniku codziennej eksploatacji, ulegają zabrudzeniom. Niekiedy plamy lub inne zanieczyszczenia można usunąć od ręki domowymi sposobami. Poznajcie kilka sprawdzonych sposobów na wyczyszczenie siedzeń samochodowych!