Okres zimowy nie jest łatwy dla silników wysokoprężnych. Olej napędowy nie lubi mroźnych temperatur. Dlaczego? Gdyż w jego składzie znajdują się węglowodory parafinowe, czyli powszechnie znana parafina, która pod wpływem niskiej temperatury zmienia swój stan z płynnego na częściowo stały. A to powoduje, że przewody paliwowe się zapychają, a silnik przestaje pracować z powodu braku paliwa.
Kapryśny marzec nie chciał nam przynieść prawdziwej wiosny przez długi czas, ale wygląda na to, że pogoda wreszcie zaczyna się stabilizować. A to oznacza, że czas na wymianę opon zimowych na letnie. Jeśli ta czynność jeszcze przed Wami, to koniecznie sprawdźcie nasz ranking najlepszych wulkanizatorów w Polsce!
Poduszka powietrzna w motocyklu? Sprawdźcie, jak chronieni airbagami są motocykliści i czy działanie tych poduszek jest zbliżone do dobrze Wam znanych rodzajów z samochodu. Czytaj dalej!