Położenie tych elementów w samochodzie jest dość problematyczne. Są one umieszczone dość ciasno pod deską rozdzielczą, co powoduje trudniejszy dostęp, a to z kolei częste pomijanie ich w serwisie. Niemniej mają one kluczowe znaczenie dla wydajności układu klimatyzacji, komfortu i bezpieczeństwa.
Istnieją trzy rodzaje bieżników, które znajdziecie w oponach samochodowych: kierunkowy, symetryczny i asymetryczny. Czym różnią się od siebie poszczególne typy bieżnika? Który z nich najlepiej sprawdzi się w Waszym samochodzie? Sprawdźcie!
Zanim samochód trafi do sprzedaży na rynku europejskim, zostaje poddany szczegółowym testom, które sprawdzają różne scenariusze użytkowania. Jednym z najważniejszych testów, któremu poddawane jest auto, jest badanie WLTP. Określa on m.in. poziom spalania czy emisje szkodliwych substancji przez wybrany model pojazdu.