Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Niektórzy właściciele aut lubią samodzielnie naprawiać usterki i z chęcią zaglądają pod maskę swojego pojazdu. Jeśli jesteście w tej grupie i macie zdolności mechanika samochodowego oraz niezbędną wiedzę i chcecie stworzyć swój warsztat domowy, to sprawdźcie, co będzie Wam potrzebne!
Samodzielna sprzedaż samochodu na rynku wtórnym to nie lada wyzwanie! Trzeba się do niego odpowiednio przygotować, zarówno od strony wizualnej, jak i technicznej. Sprawdźcie, co powinniście zrobić w swoim aucie, zanim wystawicie je na sprzedaż.