Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Przeprowadziliśmy ankietę wśród mechaników z naszej bazy i zapytaliśmy ich o obecną sytuację w warsztatach samochodowych. Czy czas oczekiwania na naprawę auta jest obecnie wydłużony? O ile wzrosły ceny za usługi? Czy kryzys dostępności półprzewodników jest mocno odczuwalny dla mechaników? Sprawdźcie wyniki naszej ankiety!
Samochód został stworzony po to, by nim jeździć. Niemniej czasem są takie sytuacje, że właściciel pojazdu rzadko z niego korzysta, a auto stoi nieużywane. Niestety wpływa to negatywnie na jego podzespoły oraz ogólny stan techniczny. Jak nie dopuścić do tego, by rzadko używany samochód nie uległ zniszczeniu? Sprawdźcie!