Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
O tym, że dobry mechanik jest na wagę złota, wie niemal każdy właściciel samochodu. Dlatego też przygotowaliśmy dla Ciebie listę 10 najlepszych warsztatów w Poznaniu. Sprawdź!
Zaczyna się sezon oblodzonych szyb w samochodzie, co jest irytujące zwłaszcza dla kierowców spieszących się rano do pracy i parkujących na dworze. Nikt nie lubi „skrobania”, zwłaszcza gdy się spieszy, a na zewnątrz temperatura jest na minusie. Jak można temu zapobiec? Sprawdźcie!