Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Przewody zapłonowe są kluczowym elementem układu zapłonowego, przekazującym prąd wysokiego napięcia do świec zapłonowych, co umożliwia pracę silnika. Dowiedz się, jakie są objawy zużycia przewodów zapłonowych, jak często należy je wymieniać oraz poznaj koszty związane z ich wymianą..
Elektryczny system wspomagania kierownicy to kluczowy element nowoczesnych pojazdów, który wpływa na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Jednak aby działał prawidłowo, konieczna jest jego odpowiednia kalibracja, zwłaszcza po naprawach czy wymianie komponentów. Sprawdź, na czym polega ten proces i dlaczego jest tak ważny dla precyzyjnego prowadzenia auta.