Niespodziewana awaria auta w trasie może wyprowadzić z równowagi niejednego kierowcę. Jednak zanim wezwiecie pomoc drogową, możecie sprawdzić czy uda Wam się rozwiązać problem na własną rękę. Niektóre usterki są typowe i można sobie z nimi samodzielnie poradzić, bez trudu.
Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Poznaj szczegółowe informacje o budowie i zasadzie działania hamulców bębnowych, ich zaletach, wadach oraz sytuacjach, w których warto je wymienić. Dowiedz się, co sprawia, że hamulce bębnowe są niezawodnym elementem wielu pojazdów.