Kupując używany samochód możemy trafić na świetną okazję. Skuszeni atrakcyjną ceną i dobrym stanem auta możemy bardzo łatwo dać się omamić sprzedającemu i kupić pojazd z ukrytą usterką. Obecnie w Polsce jest to karane, lecz wielu sprzedawców wciąż próbuje ominąć prawo. Jakie są typowe usterki używanych aut? Sprawdź.
Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Automatyczna skrzynia biegów stanowi najbardziej skomplikowaną część w samochodzie, a także jest najdroższym elementem do naprawy. I niestety automaty lubią się psuć, ale często z winy kierowcy, który nie dba o nie prawidłowo. Jak zadbać o skrzynię automatyczną, aby jak najdłużej Wam służyła?