Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Sytuacje z zatrzaśniętymi kluczykami w aucie nigdy nie są planowane, tak jak i inne scenariusze, w których dochodzi do ich utraty. I o ile nam wiadomo, nie nosicie przy sobie kluczyków zapasowych do auta. Co zrobić, gdy trzeba otworzyć samochód, ale nie ma się pod ręką kluczyków?
Trzecie światło stop jest bardzo pomocne, bowiem informuje o hamowaniu, kierowców jadących za Waszym pojazdem. Nie jest ono obowiązkowe, ale też nie zabronione i znajduje się w większości samochodów. Co zrobić, gdy ulegnie awarii? Sprawdźcie!