W Naszym serwisie oferujemy pełen zakres usług związanych z naprawami mechanicznymi, począwszy od prostych napraw i przeglądów, poprzez bardziej skomplikowane naprawy mechaniczne po ciężkie naprawy samochodów wszystkich marek. GEOMETRIA KLIMATYZACJA SERWIS OPON - PELEN ZAKRES USŁUG Terminarz ONLINE montażu / wymiany opon Sprzedaz opon ONLINE i w serwisie Sprzedaz felg stalowych i aluminiowych DOOR TO DOOR Proponujemy wygodna usluge dla firm i osób prywatnych. Zabieramy/odstawiamy samochód ze wskazanego miejsca. DYNAMICZNA WYMIANA OLEJU W AUTOMATYCZNYCH SKRZYNIACH BIEGÓW: Olej w skrzyni automatycznej zuzywa sie tak samo jak w silniku. Wbrew temu co mówia producenci taki olej powinno sie regularnie wymieniac. Duze zuzycie powoduje to, ze tarczki cierne zuzywaja sie i w oleju przenosi sie scier z tarczek czy przekladni planetarnej. Jazda na takim zanieczyszczonym olej moze powodowac zacinanie sie elektrozaworów sterujacych przeplywem oleju. To w konsekwencji moze objawiac sie szarpaniem biegów. Dlatego nie mozna czekac do momentu, az skrzynia przestanie prawidlowo dzialac. Trzeba pamietac, ze olej w skrzyni automatycznej powinien byc wymieniany maksymalnie co 60 tys. kilometrów. Aby wymiana oleju miala sens i najlepsze dzialanie powinno sie go wymienic w calej objetosci. Zeby to zrobic powinno sie wymieniac olej metoda dynamiczna. Róznica miedzy klasyczna metoda, czyli statyczna, a metoda dynamiczna jest bardzo duza. Metoda statyczna to po prostu odkrecenie która spustowego i spuszczenie oleju. Tym sposobem uda sie wymienic zaledwie 30-40% objetosci oleju. Metoda dynamiczna wykorzystuje specjalne urzadzenie i mozemy wymienic wtedy olej w ponad 95%. Konstrukcja skrzyni biegów nie pozwala w metodzie statycznej na wymiane wieksza niz wspomniana wczesniej 30-40%. Jedynym skutecznym sposobem jest regularna wymiana oleju w skrzyni automatycznej jest wymiana metoda dynamiczna. Przy wymianie oleju nalezy równiez dobrac jego parametry zgodnie z zaleceniem producenta.