Oddając samochód do warsztatu chcemy aby usterka została naprawiona profesjonalnie. Niestety zdarza się i tak, że nie została ona wyeliminowana, ale również nie działa wiele innych rzeczy. Jak do tego doszło? Wina może leżeć w rękach mechanika. Sprawdź, jakie błędy mogą popełnić fachowcy w warsztacie mechanicznym.
Uszkodzenia dzielą się dwa rodzaje – wykryte przez elektroniczne sterowniki i odczytane przez specjalistów w formie błędów wskazujących na konkretną zepsutą część i te, których nie ma lub są niewłaściwe względem uszkodzonej części. Dowiedzcie się, dlaczego brak błędu niekoniecznie oznacza brak problemu z samochodem.
Auto na biegu jałowym nie trzyma równych obrotów, zauważalne jest gorsze przyspieszenie i większe spalanie, trudności z rozruchem zimnego silnika albo nieprzyjemne szarpanie. To wyraźne oznaki tego, że z jednostką napędową dzieje się coś niedobrego. Co wtedy robić?