Pandemia COVID-19 wymusiła wprowadzenie wielu istotnych zmian w funkcjonowaniu wielu przedsiębiorstw. Duża liczba firm musiała wstrzymać swoją działalność lub wdrożyć niezbędne ograniczenia w codziennej realizacji swoich usług. Po zluzowaniu obostrzeń wielu przedsiębiorców chcąc szybko odrobić straty zdecydowało się na podniesienie cen swoich usług lub wprowadzenie dodatkowych opłat, które nazywa się „covidowymi”. A jak wyglądała sytuacja w warsztatach samochodowych? Ekspert z Yanosik Warsztaty wyjaśnia.
Już od 6 lipca tego roku będą obowiązywać nowe przepisy Unii Europejskiej regulujące obowiązkowe wyposażenie pojazdów. Mowa o czarnych skrzynkach, które mają być montowane w nowych pojazdach, wyprodukowanych od tego dnia. O co chodzi? Sprawdźcie!
Nie każdy kierowca ma nawyk zaciągania ręcznego w aucie. Nawet, jeśli parkuje na dłużej. Niestety, ale nawet nieużywanie hamulca postojowego może doprowadzić do jego awarii, a gdy już do niej dojdzie, trzeba będzie umówić się na wizytę w warsztacie samochodowym. Jakie są najczęstsze objawy nieprawidłowego działania hamulca ręcznego? Sprawdźcie!