Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Samochód, który już nie nadaje się do naprawy, należy zezłomować. Jednak aby to zrobić trzeba odwiedzić stację demontażu oraz wyrejestrować go z CEPiK. Jak poprawnie przeprowadzić cały proces zezłomowania auta? Podpowiadamy!
W świetle rosnących cen paliw Polacy wciąż rozważają montaż LPG w swoim samochodzie. Czy to dobry pomysł, gdy w przyszłości mają zostać wprowadzone zielone strefy, a Unia Europejska walczy z emisją zanieczyszczeń do środowiska? Sprawdziliśmy to dla Was!