Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Niestety wciąż wielu kierowców zapomina o tym, jak ważną rolę pełnią świece żarowe w ich aucie. Przypominają sobie o nich dopiero w sytuacji, w której auto nie odpala lub nadmiernie dymi. A my zalecamy regularne kontrolowanie ich stanu i wymianę, jeśli są zużyte. Jak to zrobić? Sprawdźcie!
Ekonomiczny i prosty sposób na diagnozowanie błędów różnych podzespołów samochodu oraz ich usunięcie. Może z niego skorzystać każdy kierowca! Czym jest i jak działa złącze OBD 2? Jak można z jego pomocą skasować błędy samochodu? Sprawdźcie w naszym poradniku!