Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Pandemia COVID-19 bardzo mocno wpłynęła na działalność wielu branż. Nie inaczej było w sektorze motoryzacyjnym, w tym w warsztatach samochodowych. Pierwsza fala pandemii nie oszczędziła mechaników, którzy nie mieli za dużo pracy. Obecnie to już przeszłość. Warsztaty mechaniczne przeżywają prawdziwe oblężenie.
Fotele samochodowe, w wyniku codziennej eksploatacji, ulegają zabrudzeniom. Niekiedy plamy lub inne zanieczyszczenia można usunąć od ręki domowymi sposobami. Poznajcie kilka sprawdzonych sposobów na wyczyszczenie siedzeń samochodowych!