Samochód, który już nie nadaje się do naprawy, należy zezłomować. Jednak aby to zrobić trzeba odwiedzić stację demontażu oraz wyrejestrować go z CEPiK. Jak poprawnie przeprowadzić cały proces zezłomowania auta? Podpowiadamy!
Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Prawidłowo ustawiona geometria kół to klucz do bezpiecznej i komfortowej jazdy. Niewłaściwe ustawienie może prowadzić do szybszego zużycia opon, problemów z prowadzeniem pojazdu i zwiększonego spalania. Dowiedz się, jakie objawy świadczą o złej geometrii kół i dlaczego warto regularnie ją kontrolować.