Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Duże samochody rodzinne są bardzo popularne wśród Polaków. Minivany, kombi, vany – wiele osób decyduje się na zakup takiego pojazdu, ze względu na znacznie większą pakowność i przestrzeń w kabinie. Jest jednak pewna rzecz w dużych samochodach, która powoduje, że mogą nie przejść badania technicznego. Co to jest? Sprawdźcie!
Zapchany katalizator może znacznie obniżyć wydajność Twojego auta i prowadzić do poważnych awarii silnika. Jakie objawy wskazują na problem i jak uniknąć kosztownych napraw? Przekonaj się sam!