Lato już się skończyło, a wrzesień nie rozpieszcza temperaturą. Zwłaszcza, że w nocy spada nawet do 10 st. Celsjusza. Sezon jesienny zbliża się wielkimi krokami, a więc czas pomyśleć o akumulatorze. Wysokie temperatury zwiększają ryzyko samorozładowania i nie macie żadnej gwarancji, że przy niskich temperaturach jego praca Was nie zawiedzie.
Układ chłodzenia pełni ważną rolę w samochodzie – chroni silnik przed przegrzaniem. Jego prawidłowa praca zapewni Wam wydajną i bezpieczną jazdę. Czasem zachodzi konieczność jego odpowietrzenia, której nie można zignorować. Tę czynność możecie przeprowadzić samodzielnie. Jak? Sprawdźcie!
Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.