Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Interesuje Was samodzielna naprawa swojego samochodu? A może czekacie w kolejce do mechanika, ale sami chętnie zajrzycie do swojej maszyny, aby sprawdzić, co się dzieje? Jeśli na Waszej drodze stanie ukręcona śruba, a Wy już będziecie załamywać ręce, to przeczytajcie nasz artykuł i sprawdźcie kilka tipów, jak ją odkręcić.
Mycie samochodu w czasie upałów to nie lada wyzwanie. Dowiedz się jak myć auto latem w upale, czego nie robić i na zwracać uwagę - tego dowiesz się z naszego artykułu!