Interesuje Was samodzielna naprawa swojego samochodu? A może czekacie w kolejce do mechanika, ale sami chętnie zajrzycie do swojej maszyny, aby sprawdzić, co się dzieje? Jeśli na Waszej drodze stanie ukręcona śruba, a Wy już będziecie załamywać ręce, to przeczytajcie nasz artykuł i sprawdźcie kilka tipów, jak ją odkręcić.
Niektóre objawy usterek w samochodzie są dość charakterystyczne - to konkretne dźwięki, zapachy, a nawet kolory. I właśnie one podpowiadają kierowcy, że czas odwiedzić mechanika, aby naprawić awarię. Na jakie sygnały trzeba zwrócić uwagę? Sprawdźcie!
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.