Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Często zdarza się tak, że sezon letni obfituje w burze i ogromne ulewy. Wówczas zagrożeni są nie tylko ludzie i komunikacja miejska, ale również samochody, które są w trasie lub stoją na parkingach zewnętrznych. Z wodą nie ma żartów, auto może zostać łatwo zalane i pytanie brzmi – czy opłaca się je wtedy naprawiać? Sprawdźcie!
Lakierowanie pojedynczego elementu samochodu jest zdecydowanie tańsze niż malowanie całego pojazdu. Maska stanowi jedną z najprostszych części, którą można polakierować, ze względu na łatwy demontaż i małą ilość dodatkowych elementów.